Mrs Topjhz
Lalala . Saya Sayang Dia.
Saturday, 21 January 2012 | 23:08 | 0 comments



Assalamualaikum :)

Annyeong ~ Hepi lah skang ni. Nak tahu nape ? Sebab dia. Sayang dia. Dia sorang je. hikhik. Eh, banyaknya dia, hehe. Semalam, time saya tengah on9, tak perasan pun dia on9. Sebab dia jarang bukak fb ni. Tetibe ada bunyi orang hantar chat kan. Tengok-II, dia. Ya Allah mase tu, terlompat-II mcm org gile. Adik tengok pun, hairan gila. Haha lol. Terharu beb. Mane taknya, sanggup pi CC semate-mate nak on9. Kalau tak skang ni mesti kitorang ngah texting :/ Rindu ayat abang :) K malas nak suwik-II sini. Kang ada yang menyampaj pulak kan ? lol ada aku kesha ? Tak payah bace, kan senang ? K dah-II. Tu ade gambar, hehe.
Suwikkkknyaaa xD. Awak ni comel, tahuu tak ? Saya dh ckp bnyak kali. Muacks :*


Older Post | Newer Post


My Beloved Fellows


Loved You For A Thousand Years


The Story-teller
Heyya ! I'm Nur Jazzmin Shuhadah bt Rozhaydi.

Sweet One Three on 23rd April 99's

SMK Bukit Rangin, 1 Bestari

Nur Jazzmin

Create your badge


Be Quiet ~ Secrets between us.


Join Saya.


Blog's Editor
All Made By : Daya The Sixth !