Mrs Topjhz
Gong Xi Fa Cai
Friday, 20 January 2012 | 08:04 | 0 comments


Hola ! Dah nk dekat raya cina kann ? Hee, so Happy Chinese New Year ! For budak sekolah like me, best lahh ! Sebab ? Dpt cutii meyh ! Hikhik. Tapi, homework tetap menimbun. Makin lama, makin tinggi. Best lah sangat ~ Kan kan ? Mesti ramainya kat luar sane cam saya kann ? Haha.For Chinese tu, msti, konfem main bunga api or mercun xD K bnyaknya aku merepek. *Ekceli*, nk ucap Gong Xi Fa Cai jea kat readers-II saya :) And look ! Saya dah tukar skin. Mlas nk serabut-II, hikhik. Kbaii. Buat masa ni, azam saya tak tercapai sepenuhnya lagi. Eh, apa dia erk azam saya ? Ni haa ;
AZAM 2012 :

1.
Dapat ramai kawan baru di sekolah baru.
2. Hubungan dengan dia kekal, no gaduh-II.
  3. Berjaya dalam exam sepenuhnya. *walaupun exam biasa*
4. Masuk kelab ikut suka. *checked*
Hebat tak ? Hoho -.- Banyak jugak ehh azam aku, hikhik. Kay nitess.

Hey sayang ! Selamat Tahun Baru Cina :) Rindu. Tak boleh nk ucap kat awok :'/

Older Post | Newer Post


My Beloved Fellows


Loved You For A Thousand Years


The Story-teller
Heyya ! I'm Nur Jazzmin Shuhadah bt Rozhaydi.

Sweet One Three on 23rd April 99's

SMK Bukit Rangin, 1 Bestari

Nur Jazzmin

Create your badge


Be Quiet ~ Secrets between us.


Join Saya.


Blog's Editor
All Made By : Daya The Sixth !